Het doel van iedere online marketingcampagne is het behalen van conversies. Dat wil zeggen dat je (potentiële) klant een gewenste actie onderneemt: bijvoorbeeld een klik op je social media-bericht, een aanmelding voor je nieuwsbrief, een download van je whitepaper, of natuurlijk het doen van een aankoop of het maken van een boeking. mProvement helpt je bij het identificeren van de mogelijke conversiemomenten tijdens de klantreis en het optimaliseren van de resultaten.
Je steekt tijd en geld in je online marketing, maar hebt het idee dat er méér uit te halen moet zijn. Daarvoor kan je bij mProvement terecht: wij helpen je met conversion rate optimisation (CRO). We stellen vast welke conversies van belang zijn voor jouw bedrijf, welke campagne zou moeten leiden tot welke conversie, en hoe we de customer journey daarop kunnen inrichten. We creëren inzicht in de reis die jouw klanten afleggen op weg naar een conversie, en kijken waar er kansen en mogelijkheden liggen om dit te verbeteren.
We creëren inzicht in de klantreis en optimaliseren de resultaten.
Het optimaliseren van de conversieratio doe je niet eenmalig, maar is een continu proces. mProvement zit daar pro-actief bovenop: we denken mee, signaleren problemen en dragen oplossingen aan, en monitoren continu de resultaten van je campagnes. We wachten niet af tot de regulier ingeplande rapportages om te kijken waar we nog aan de knoppen kunnen draaien: we houden voortdurend in de gaten wat er nog mogelijk is om resultaten te verbeteren. We testen, implementeren, monitoren en analyseren en kunnen op die manier het gehele traject voor je beheren. En dan spreken de resultaten voor zich.
SEO (zoekmachine-optimalisatie)
Je wilt je website hoog laten scoren in de organische zoekresultaten van Google. Dat vergt goede content, techniek en linkbuilding.
Lees verder