“Een prettige club met inhoud. Als je mProvement inschakelt, weet je dat je kennis en expertise in huis haalt.” Rick Bakker, Manager Digital Marketing bij NIBC Direct, is er duidelijk over: “Ze komen hun afspraken na en zijn goed in wat ze doen.”
Volledig uit handen genomen
Rick: “NIBC Direct is een van de labels van NIBC Retail Banking en biedt spaarrekeningen en hypotheken. mProvement beheert ons AdWords-account, heeft gezorgd voor de inrichting van Google Tag Manager en het plaatsen van de bijbehorende tags, en heeft Google Analytics ingericht voor de drie labels NIBC Direct, Lot Hypotheken en NIBC Vastgoed Hypotheek, die vallen onder NIBC Retail Banking. Ook heeft mProvement voor de websites van alle labels de cookiebalk en het cookie consent management ingericht. Het cookie consent management is voor NIBC Retail Banking erg belangrijk. Sicco heeft ons dat volledig uit handen genomen.
Experimenteren met conversiepunten
Omdat je op www.nibcdirect.nl niet direct een hypotheek kunt afsluiten, zijn onze campagnes erop gericht om leads door te sturen naar een onafhankelijk adviseur. Dat maakt het soms lastig om de kwaliteit van de campagnes te beoordelen. We experimenteren daarom ook met andere conversiepunten, zoals het gebruik van de hypotheekcalculator. mProvement adviseert ons daarover en richt het voor ons in.
Uitvoerig project met Google
We hebben nu ook een uitvoerig project lopen om meer leads via de Google-kanalen (Search, Display en YouTube) te genereren. Dit was een initiatief van mProvement: zij zagen de potentie en hebben dit neergelegd bij Google als idee voor een pilot. Ze begeleiden het hele traject en denken mee over manieren om de campagnes te optimaliseren. Het project heeft ons meer inzicht gegeven in onze doelgroepen, en dat trekt de campagnes echt naar een hoger level. We combineren de kennis die we verzamelen met data van buiten, en zetten nu ook retargeting in om zichtbaar te blijven bij mensen die interesse tonen in een hypotheek.
Structurele bijdrage
Het is prettig samenwerken met Auke, Tim en Sicco. Ze hebben kennis en expertise, en vragen altijd goed door om helder in het vizier te krijgen wat er moet gebeuren. mProvement draagt echt structureel bij aan het succes van onze campagnes. We werken niet voor niets al 10 jaar samen.”